środa, 13 stycznia 2016

Let it snow


Hej kochani ;)
Jak wam minęły pierwsze dwa tygodnie nowego roku? Przyznam, że u mnie było dosyć mroźno, co było dużym zaskoczeniem po słonecznych świętach. Post planowałam wcześniej, jednak bluza w świątecznym klimacie przez coroczne zawirowania na poczcie nie dotarła na czas. Jak każdy wie na okres świąteczny w sklepach coraz więcej pojawia się 'obciachowych', świątecznych sweterków. Ja w tym roku w taki nie zainwestowałam, jednak udało mi się znaleźć bluzę z podobnym klimatem ;)







Bluza - >>> KLIK <<<

Z okazji minionych świąt dostałam uroczy upominek od Sheinside!



Co myślicie? Dajcie znać w komentarzach! :)

9 komentarzy:

  1. świetna bluza ;)

    zapraszam również do mnie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna bluza! I ta bransoletka <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna ta bluza, oczywiście linki kliknięte - 14,90$ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie w niej wyglądasz ;) sama z chcenia bym w takiej chodziła :)

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna bluza, idealna na świtęta
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealna na św. XD
    http://juliaobi.blogspot.com/2016/01/snow.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny sweterek i super bransoletka. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń